20.05.2011

CONSILIUL JUDEŢEAN DÂMBOVIŢA

BIROUL RESURSE UMANE, EVIDENŢA FUNCŢIILOR

PUBLICE ŞI FORMARE PROFESIONALĂ

Nr. 6415/17.05.2011   

 

 

A N U N Ţ

 

                Consiliul Judeţean Dâmboviţa organizează în data de 6 iunie 2011, la sediul său, concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante de consilier, grad profesional asistent la Compartimentul impozite şi taxe din cadrul Direcţiei conomică, contabilitate, control financiar.

          Condiţiile specifice pentru ocuparea postului sunt:

  • absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în domeniul ştiinţelor economice;
  • vechime minimă 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • cunoştinţe operare calculator - nivel avansat;
  • cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională - nivel mediu.

Proba scrisă a concursului va avea loc în data de 6 iunie 2011, orele 1000 iar interviul în data de 8 iunie 2011, orele 1500.

          În vederea înscrierii la concurs, candidaţii vor depune la Biroul resurse umane, evidenţa funcţiilor publice şi formare profesională al Consiliului Judeţean Dâmboviţa, Piaţa Tricolorului, nr.1, cam.110, et.IV, până la data de 27 mai 2011 un dosar de înscriere cuprinzând următoarele acte:

  •  copia actului de identitate;               
  •  formularul de înscriere;
  •  copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  •  copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  •  cazierul judiciar;
  •  adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
  •  copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
  •  declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Copiile de pe actele prevăzute se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs din cadrul Biroului resurse umane, evidenţa funcţiilor publice şi formare profesională.

Bibliografia pentru concurs este cea prezentată anexat.

          Relaţii suplimentare pot fi obţinute zilnic între orele 800 – 1600 la Biroul resurse umane, evidenţa funcţiilor publice şi formare profesională.

 

B I B L I O G R A F I E

pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de consilier

la Compartimentul impozite şi taxe

 

 


1. Constituţia României;

2. Legea nr. 215 /2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr. 7/2004, privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;

5. Legea contabilităţii nr.82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

6. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare;

7. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;

8. Decretul nr. 209/1976 privind aprobarea Regulamentului operaţiunilor de casă;

9. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, cu modificările ulterioare;

10. Legea nr. 273/2006, privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;

11. Legea nr. 571/2003, privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;

12. Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;

13. Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;

14. Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 1917/2005, pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice şi a Planului de conturi pentru acestea;

15. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 146/2002, privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată;

16. Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 1235/2003, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 146/2002 privind resursele derulate prin trezoreria statului.

 

ŞEF BIROU,

Ec. Stan Manuela