23.12.2010

CONSILIUL JUDETEAN DÂMBOVIŢA

DIRECŢIA ACHIZIŢII PUBLICE

*documentul înformat pdf

 

 

ANUNŢ DE PARTICIPARE

la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin „cerere de ofertă”

 

Autoritatea contractantă invită operatorii economici al căror obiect de activitate corespunde cerinţelor documentaţiei de atribuire anexată, să depună ofertă în scopul atribuirii contractului de servicii de publicitate media având ca obiect prestarea de servicii de promovare pentru proiectul “Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita”.

Cod CPV 79342200-5 Servicii de promovare

Caracteristici generale ale serviciilor

1. Denumirea/numele: CONSILIUL JUDEŢEAN DÂMBOVIŢA

2. Codul unic de înregistrare: 4280205

3. Adresa: Municipiul Târgovişte, judeţul Dâmboviţa, Piaţa Tricolorului nr. 1, cod poştal 130060

4. Telefon: 0245.207.612

5. Fax: 0245.616.827

6. E-mail: achizitii@cjd.ro

7. Pagina de Internet: www.cjd.ro

8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii de publicitate media: cerere de oferta

9. Sursa de finanţare a contractului:

  • Fonduri comunitare – 85 % - Programul Operational Regional – Axa prioritara 3 – Imbunatatirea infrastructurii sociale - Domeniul Major de Interventie 3.1. Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate”

  • Buget de stat – 13 %

  • Bugetul local – 2 %

10. Tipul contractului de servicii de publicitate media pentru care sunt solicitate oferte: Servicii de promovare pentru proiectul “Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita”

11. Locul de prestare a serviciilor: judeţul Dâmboviţa, România

12. Operatorii economici pot depune ofertă doar pentru întreaga gamă de servicii solicitate.

13. Durata sau termenul limită de prestare a serviciilor: 31 de luni

14. Informaţii şi clarificări:

a. Compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din documentaţie şi modul de obţinere: din S.E.A.P. ( www.e-licitatie.ro )

b. Documentaţia de atribuire anexată prezentului anunţ poate fi descărcată de pe pagina de Internet proprie www.cjd.ro, din S.E.A.P. şi din sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro

c. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 30.12.2010, ora 1600

Informaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0245.207.612

e-mail: achizitii@cjd.ro – persoană de contact: ec. Gabriela IURCU, consilier, Direcţia Achiziţii Publice – Servicii, Lucrări, Produse

15. Data limită pentru depunerea ofertelor: 07.01.2011, ora 1000

16. Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele: Consiliul Judeţean Dâmboviţa, Registratură, Piaţa Tricolorului nr.1, Târgovişte, jud. Dâmboviţa, cod poştal 130060, România

17. Limba de redactare a ofertei: Română

18. Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor: comisia de evaluare şi reprezentanţii împuterniciţi ai ofertanţilor

19. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 07.01.2010, ora 1100, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, Piaţa Tricolorului nr.1, parter, camera 26, Târgovişte, jud. Dâmboviţa, cod poştal 130060, România

20. Garanţiile ce trebuie constituite şi prezentate de către ofertanţi: garanţia de participare

21. Modalităţile principale de finanţare şi de plată şi/sau referirile la prevederile care le reglementează:

  • Fonduri comunitare – 85 % - Programul Operational Regional – Axa prioritara 3 – Imbunatatirea infrastructurii sociale - Domeniul Major de Interventie 3.1. Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate”

  • Buget de stat – 13 %

  • Bugetul local – 2 %

 

22. Forma juridică în care trebuie să se legalizeze asocierea grupului de operatori economici cărora li s-a atribuit contractul de servicii: Se solicită legalizarea asocierii conform prevederilor legale, până la data încheierii contractului de achiziţie publică.

23. Criteriile de calificare pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii:

a) situaţia personală a candidatului sau ofertantului;

b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale;

c) situaţia economică si financiară;

d) capacitatea tehnică şi/sau profesională.

24. Documentele ce urmează a fi prezentate de ofertanţi:

Declaraţie privind eligibilitatea

Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 181 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare

Certificat/document valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autorităţile legale competente, care să ateste faptul că respectivul operator economic şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor şi taxelor către bugetul general consolidat, precum şi taxele locale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau în ţara în care este stabilit.

Declaraţie privind calitatea de participant la procedură

Certificat de participare la licitaţie cu ofertă independentă

Certificatul unic de înregistrare - CUI (codul unic de înregistrare)

Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerţului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor)

Situaţiile financiare anuale (bilanţ contabil, cont de profit şi pierdere) pe anii 2007, 2008 şi 2009, înregistrate la administraţia financiară şi/sau alte documente emise de autorităţile legale competente, din care să rezulte respectarea cerinţei minime obligatorii privind mărimea cifrei de afaceri anuale medii

Lista principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani, trebuie să fi prestat sau să aibă în desfăşurare, în ultimii trei ani, cel puţin un contract similar a cărui valoare să fie de minim 30.000 lei

Declaraţie privind utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de servicii

Informaţii generale privind angajaţii

Personal ce va fi angajat în contract

Angajamentul ofertantului privind resursele umane

Curriculum Vitae pentru specialiştii nominalizaţi

Diplomele, adeverinţele, autorizaţiile sau certificatele pentru specialiştii nominalizaţi

Declaraţie de exclusivitate şi disponibilitate

Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanţi şi specializarea acestora

Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de asociaţi şi specializarea acestora

Împuternicirea liderului asociaţiei de a reprezenta asociaţia la procedura de atribuire

25. Menţionarea prevederilor legale, reglementărilor sau dispoziţiilor administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervată unei anumite categorii profesionale: Nu este cazul

26. Precizarea dacă persoanele juridice sunt obligate să menţioneze numele şi calificările profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciului: Nu este cazul

27. Termenul de valabilitate al ofertei: minimum 90 de zile

28. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii: în mod exclusiv, preţul cel mai scăzut

29. Interzicerea depunerii de oferte alternative: Nu se acceptă depunerea de oferte alternative 30. Operatorii economici au obligaţia de a semna fiecare pagină a ofertei, precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate

31. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii tehnice:

- O descriere a serviciilor care se vor presta, din care să rezulte îndeplinirea cerinţelor minime solicitate prin caietul de sarcini.

- Angajament privind executarea contractului în condiţiile impuse prin documentaţia de atribuire - Aceasta înseamnă acordul prestatorului privind toate condiţiile din Fişa de date a achiziţiei şi cerinţele din Caietul de sarcini.

- Declaraţie privind protecţia mediului şi protecţia muncii

- Grafic de îndeplinire a contractului

- Formularul de contract, completat şi semnat.

32. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare:

- propunerea financiară va fi exprimată în lei şi euro, fără T.V.A.

- Formular de ofertă

- Graficul de plăţi

- Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică respectiv.

- Preţul va include toate cheltuielile necesare pentru execuţia contractului.

- Preţul contractului este ferm şi nu se ajustează.

- Termene de plată: Plata se va face în tranşe egale, la un interval de 3 luni, în contul din trezorerie al prestatorului, în termen de 30 de zile de la emiterea facturii, cu condiţia disponibilităţii fondurilor în bugetul local al Consiliului Judeţean Dâmboviţa.

- Modalitate de plată: prin virament, în contul din Trezorerie al ofertantului, care va fi indicat în propunerea de contract.

33. Data pentru care se determină echivalenţa leu/euro: Plata se va face în lei, la cursul B.N.R. din ziua emiterii facturii.

34. Contestaţiile se transmit:

- fie la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (C.N.S.C.)

- fie la Consiliul Judeţean Dâmboviţa şi apoi la Tribunalul Dâmboviţa

Denumire: Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (C.N.S.C.)

Adresă: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3

Localitate: Bucureşti Cod poştal: 030084

Ţara: România

E-mail: office@cnsc.ro

Telefon: 021/310.46.41

Adresa internet: www.cnsc.ro

Fax: 021/310.46.42

Denumire: Tribunalul Dâmboviţa Secţia comercială şi de contencios administrativ

Adresă: Bd. Independenţei, nr. 34, Târgovişte, judeţul Dâmboviţa

Localitate: Târgovişte Cod poştal: 130104

Ţara: România

E-mail: tribunalul-dambovita-brp@just.ro

Telefon: 0245/612344 int. 269 ; Fax: 0245/611893

Adresa internet: http://portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=120

 

DIRECŢIA ACHIZIŢII PUBLICE